2018. már 11.

Puffer

írta: MeSh
Puffer

img_7951.JPG2 személyre
Elkészítés: 50 perc 


1 csomag leveles tészta
3 tojás
15 dkg darált sertés
1 ek. kapribogyó
1 kaliforniai paprika
petrezselyem
BBQ szósz
majonéz
20 dkg bacon
30 dkg mirelit hasábburgonya
só, bors
12-es muffinsütő forma

Melóból hazaesve - a főnöknek köszönhetően - egy óra maradt az esti filmig. De akkor a kaja legyen jópofa, változatos és finom. Valamint annyira tömítő, hogy muszáj legyen sörrel lazítani rajta.
Puffer, mert puff pastry-ból burger. Ennyi, nem fogsz semmi mást tárolni, csak a kaját, magadba.
Főszerepben a muffinsütő forma lesz, mert ebben készítek el mindent egyszerre.
A leveles tésztát hat egyenlő csíkra vágom fel. Majd felhengergetem mindet és a hat szélső formába nyomom őket laposra. Amiket előtte persze kivajaztam.
A húst elkeverem az apróra vágott kapribogyóval. Ízesítem a BBQ szósszal, majonézzel, sóval, borssal és petrezselyemmel. Ezeket is belenyomkodom három formába. Amiket előtte persze kivajaztam.
Amíg a tojás réteg készül, ezeket már be is teszem a sütőbe 200 fokra. Mivel ezeknek 40 perc kell, a tojásnak meg elég 20 is. Amit rém egyszerűen készítek el. Felverem és belekeverem az apróra vágott paprikát, petrezselymet. Majd só, bors, s done.
Mivel még van időm, a baconöket szorosan egymás mellé fektetem egy sütőpapírra. Még fedhetik is egymást
, úgyis majd összeugranak mint a tatai szűrposztó. (Ha ezt félreolvastad, akkor biztos egészen más internetes oldalak is nyitva vannak Nálad).
Ha letelt az első 20 perc, akkor a tojás masszát beleöntöm a maradék három formába. Amiket előtte persze kivajaztam. Vagyis beledobtam egy pici vajat, mert forró, és nem szeretnék Barátokközt Ákos sorsára jutni.
A baconöket is beteszem a sütőbe. S mivel arról volt szó, hogy eltömítem magam, ezért egy jó fél kiló mirelit krumplit is bedobok a felhevített olajba.
Míg minden végzi a dolgát, vidáman le is tudok zuhanyozni.

Ha elkészültek a hozzávalók és gyönyörűen tálaltam a Pufferem, akkor már csak a sörhöz hiányzik a poharam. Amit előtte persze kivajaztam. Na jó nem, azért teljesen én sem vagyok hülye.

Szólj hozzá